Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

Lavera Σαμπουαν πορτοκαλι για όγκο (review)

Γεια σας κοριτσια μου θαύμα που κανω post τόσο σύντομα :-) και μάλιστα για ενα προϊόν που δεν εχω δοκιμάσει αλλα ειναι το αγαπημένο του άντρα μου lol.Τοσο αγαπημένο που δεν βρήκα να του το αγοράσω και κανει μούτρα .Γι 'αυτο θα κανω ενα post  να το τιμήσω :-).
Στα γρήγορα να σας πω οτι η πριν 2 χρονια την πρωτοχρονιά το έκανε δώρο η αδερφή μου στο Χρήστο ,δεν είχα ακούσει ξανα αυτη την εταιρεία και ετσι έψαξα λιγο θα σας βαλω εδω το link για την εταιρεια LAVERA που εχει βιολογικα προιοντα περιποιησης και καλλυντικα.
Θα σας κανω copy αυτα που γραφει η εταιρεια για το σαμπουαν καθως και τα συστατικα του και τελος θα σας γραψω εγω την γνωμη μου γι αυτο το προιον :


Σαμπουάν με πορτοκάλι για όγκο
για λεπτά και άτονα μαλλιά - κατά της τριχόπτωσης

Το σαμπουάν με πορτοκάλι είναι κατάλληλο για λεπτά & ευαίσθητα μαλλιά. Δρα
κατά της τριχόπτωσης και δίνει όγκο στα μαλλιά. Περιέχει εκχυλίσματα πορτοκαλιού
και λεκιθίνης που προστατεύουν τα μαλλιά, ενώ πρωτεΐνες σιταριού και εκχυλίσματα
πράσινου τσαγιού ενδυναμώνουν τα μαλλιά και το δέρμα σας. Εκχυλίσματα λυκίσκου
δίνουν όγκο στα μαλλιά και τα κάνουν πιο εύπλαστα και εύκολα στο χτένισμα
ph-value: 5,0-5,5
Συστατικά CTFA/INCI:Water (Aqua), Sodium Coco Sulfate, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Lauroyl Sarcosine, Coco Glucoside, Glycerin, Citrus Aurantium Amara (Bitter Orange) Flower Water*, Camelia Oleifera Leaf Extract*, Humulus Lupulus (Hops) Extract*, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Panthenol, Panthenyl Ethyl Ether, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Hydrogenated Lecithin, Glycol Distearate, Alcohol*, Fragrance (Parfum)**, Citral**, Limonene**, Linalool*

* συστατικά από πιστοποιημένες βιολογικές καλλιέργειες
** φυσικά αιθέρια έλαια



Απο τοτε το εχουμε αγορασει αλλες 2 φορες η τιμη του νομιζω ειναι 11-13 ευρω δεν μπορω να θυμηθω 
ακριβως.Επισεις δεν μπορω να θυμηθω ουτε απο που το αγορασα γιατι εχει περασει πολυ μεγαλο χρονικο 
διαστημα και ο λογος ειναι οτι αργει τρομερα να τελειωσει.Ειναι super συμπυκνωμενο και κανει πολυ πλουσιο 
αφρο με ελαχιστη ποσοτητα.Το αρωμα του ειναι υπεροχο δεν μυριζει ξινο πορτοκαλι αλλα εχει μια απιστευτη γλυκια μυρωδια σαν σιροπι απο γλυκο του κουταλιου.Τα μαλλια μετα ειναι πολυ μαλακα (τωρα για χτενισμα δεν ξερω τα εχει κοντα ο Χρηστος :-)  ) .Γενικα τα ταλαιπωρει πολυ γιατι οδηγει μηχανη και με το κρανος τα μαλλια λαδωνουν πολυ γρηγορα και ειναι ατονα.Αυτο το σαμπουαν ομως  κρατει περισσοτερο τον ογκο που εχουν τα φρεσκολουσμενα μαλλλια .Μου αρεσει το γεγονος οτι ειναι φυσικο προιον χωρις parabens και βλαβερα συστατικα και σιγουρα θα το αγορασω ξανα (οταν το βρω).
Αυτα απο μενα κοριτσια μου θα ηθελα στα σχολια να μου πειτε αν γνωριζετε που μπορω να βρω στην Θεσσαλονικη προιοντα LAVERA γιατι εχω παει σε 5 φαρμακεια και δεν εχει κανενα :-E

Φιλακια πολλα Κατερίνα 

4 σχόλια:

  1. Μπορώ να φανταστώ ότι θα εχει απίστευτο άρωμα! Λατρεύω το γλυκό του κουταλιού με πορτοκάλι!! Θα μου αρεσει σιγουρα! Πλάς, έχω λεπτή τριχα και πάντα ψαχνω να δοκιμάσω κάτι καινούριο για τα μαλλιά μου! Σε ευχαριστούμε πολύ! :)xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μυρίζει υπέροχα .Αν το δοκιμασεις να μου πεις τελικά αν σου άρεσε :-) φιλακιαααα

      Διαγραφή
  2. κοριτσι το σαμπουαν ειναι τελειο , το δοκιμαζω και εγω τωρα, θα το βρεις στην organicland.gr που εχει την αντιπροσωπεια των Lavera!

    ΑπάντησηΔιαγραφή