Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

The unpaixtable Blogger Award!!!

Γεια σας κοριτσια μου βραβείο σημερα :-) και ειμαι πολυ πολυ χαρούμενη.Το έλαβα απο την Βάσω απο το blog MY BEAUTY MAP και την Σοφία απο το blog Luckystar21
                                         http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award

Αυτο ειναι το βραβείο και πάμε να δούμε τους κανόνες :
-Στην αρχή της ανάρτησής σου, πες μας από ποιον έλαβες το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς το blog του. 
-Απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις. 
-Οι έξι ερωτήσεις είναι πάντοτε ίδιες, ενώ η έβδομη συντάσσεται από τον unpaixtable και απευθύνεται στους επόμενους. 
-Πρότεινε πέντε άτομα για να λάβουν το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς τα ιστολόγιά τους. 
-Στο τέλος του post απεύθυνε την πιο unpaixtable ερώτησή σου στους bloggers που προτείνεις. 
-Κάτω από την εικόνα με το σήμα του βραβείου βάλε link που οδηγεί στην ανάρτηση (http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award). 

Όταν το κάνεις ενημέρωσε το all4blogs (με μήνυμα ή σχόλιο στην ανάρτησή τους) διότι θα σε προσθέσει στη λίστα με τους συμμετέχοντες (link back). 

                               1. Intro (όνομα, τοποθεσία, ζώδιο, blog platform)
Το όνομα μου ειναι Κατερίνα με στην Θεσσαλονικη είμαι Υδροχόος και χρησιμοποιώ το blogger.

    2. Ποιο είναι το moto του blog σου; Αν δεν έχεις σκέψου ένα τώρα. 
Η αλήθεια ειναι οτι δεν εχω moto στο blog μου και δεν μπορω να σκεφτώ κανένα τωρα ειναι αργά.........!


            3. Αν το blogging ήταν παιδικό παιχνίδι, ποιο θα ήταν και γιατί; 
Θα ήταν σίγουρα η Barbie !

                                            4. Όταν γίνω διάσημη blogger θα... 
Χμμμ θα γνωρίσω απο κοντά ολα τα κοριτσια που εχουν γνωστά blog και θα κάνουμε μαζί εκπομπές ομορφιάς .....lol .

                             5. Κάνε φίρμα την λιγότερο δημοφιλή ανάρτησή σου.
Νομιζω οτι ήταν ενα post για το πως φεύγει το κιτρινισμα απο τα νύχια .
                             
       6. Ποια κατηγορία ιστολογίων θα ήθελες να αφανίσεις από την blogο-σφαιρα και γιατί; 
Δεν εχω ασχοληθεί καθολου με άλλες κατηγορίες ιστιολογιων θα ηθελα όμως να εξαφανιστούν blog που ειναι τέρμα διαφήμιση και μας κοροϊδεύουν μέσα στα μούτρα μας κάνοντας μόνο promotion .

Και τελευταία ειναι η ερώτηση της Βασως :
 Αν επρεπε να διαλεξεις μια υπερφυσικη δυναμη ποια θα ηταν αυτη και γιατι??
Να πετάω πρεπει να ειναι υπέροχο και να νιώθεις απίστευτη ελευθερία .

Αλλα και της Σοφίας :
Ποιο στοιχείο της προσωπικότητας ή εμφάνισης σου είναι αυτό που σου αρέσει περισσότερο ;
Μου αρέσει που ειμαι πάντα και απο πολυ μικρή φοβερά εργασιομανής και απο εμφάνιση μου αρέσουν τα μαλλια μου.


Αυτο ήταν το βραβείο ελπίζω να σας άρεσε και τέλος η δική μου ερώτηση ειναι :
Πες μου το αγαπημένο αγαπημένο ever προϊόν ομορφιάς που δεν μπορείς χωρίς αυτο ;

Θα δώσω και εγω αυτο το βραβείο στα κοριτσια :
1.Ζαχαρουλα Sugar beauty
2.Πελη pelis beautyblog
3.Ζαχαρούλα Because beauty is an option
4.Δεσποινα The will

Φιλακια πολλα Κατερίνα 

  
    

4 σχόλια: