Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

Αλλαξα χρώμα στα μαλλια μου με την βάφη Garnier Color Sensation

Γεια σας κορίτσια μου σήμερα θα σας μιλήσω για τα μαλλια μου.Πριν απο 3 εβδομαδες περιπου επέστρεψα απο διακοπες και τοτε κατάλαβα την καταστροφή .Ειχα ρίζα 3 με 4 δάχτυλα οι άκρες ήταν σχεδόν ξανθές και στη μέση είχαν ανοίξει σαν χάλκινα :-P.Αρχισα λοιπόν να σκέφτομαι το χρώμα που θα τα κανω,αφού απέκλεισα κάθε ανοιχτή απόχρωση γιατι θέλω επιτέλους να γίνουν πολυ πολυ μακριά και όσο τα είχα  ξανθα αντί να μακραινουν κοβονταν μόνα τους σκέφτηκα κόκκινα αλλα ξεβαφουν τόσο πολυ που δεν εχει νόημα.Καστανα μετά τα εχω εδω και ενα χρόνο περίπου και δεν μπορω να πω οτι με τρέλαναν.Ετσι σκέφτηκα τα μαύρα .Αφου έψαχνα 5 μέρες για βάφη κατέληξα σε 2 καστανομαυρο και μαυρο σκέτο .Στην σελίδα μου στο Facebook ρώτησα και την γνώμη των κοριτσιών και μου είπαν το καστανομαυρο .Πηγα στο Μασουτη και πήρα 2 γιατι ειναι αρκετά μακριά  τα μαλλια μου .

Ειναι το νούμερο 2.0 καστανομαυρο και ειναι λίγο πιο ζεστό θα έλεγα απο το μαυρομπλε.
Μέσα στο κουτί εχει:
1)Οδηγίες χρήσης για την εφαρμογή 
2)Το σωληναριο με το χρώμα 
3)Μπουκαλακι με το οξυζενε
4)Κρέμα μαλλιών για μετά το ξεβγαλμα της βαφης
5)Γάντια μιας χρήσης 
Ανακατευουμε το χρώμα με το οξυζενε σε ενα μπολακι πλαστικό και ποτε μα ποτε μεταλλικό και ετοιμοοοοο.
Πινελο και μπολακι τα εχω πάρει απο τα hondos πολυ οικονομικά .
Βάζουμε ενα πολυ παλιό μπλουζάκι και απαραίτητη μια σκούρη  παλιά πετσέτα γιατι αυτο το χρώμα λερώνει πολυ.Καλυτερα αν έχετε μακριά μαλλια να ζητήσετε την βοήθεια κάποιου γιατι εγω μονη μου να πω την αλήθεια δεν το ξανα κανω άφησα αρκετά κενά και με κούρασε .

Και το αποτέλεσμα κορίτσια μου ειναι αυτο: 
Μου αρεσει παραααα πολυ και βλεπω οτι αυτη η βαφη απο GARNIER θα ειναι η αγαπημενη μου.
Εσας ποια ειναι η αγαπημενη σας βαφη;
Φιλακια πολλα σε ολες

2 σχόλια:

  1. πολύ ραίο χρώμα!!!εγώ χρησιμοποιώ κυρίως lorven,αλλά γενικά δοκιμάζω και άλλες εταιρίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ.Μου άρεσε που δεν μυρίζει όπως όλες οι βαφες που σε πνίγουν .απο που αγοράζεις lorven;βλέπω οτι πολλα κορίτσια την χρησιμοποιούν.

      Διαγραφή