Τετάρτη 28 Αυγούστου 2013

Nude Magique B.B 5in1 Loreal

Να πω την αλήθεια είμαι τέρμα κολλημένη με την B.B της Garnier για λιπαρες επιδερμιδες αλλα αφού μου την χάρησε η ανιψιά μου ήθελα να κανω μια δοκιμή.Ας δούμε πως ειναι τι υπόσχεται και τελικά την άποψη μου μετά απο αρκετές εφαρμογές.
Εχω την light απόχρωση και ειναι στα 30ml.η τιμή της νομίζω κοντά στα 10 -12€δεν είμαι σίγουρη.
Λοιπόν αρχικά ειναι λευκή και οταν την άπλωνεις σπάνε οι καψουλες με χρώμα που εχει και παίρνει την απόχρωση του δέρματος.

Υπόσχεται :
1)24ωρη ενυδατωση
2)λάμψη και φρεσκάδα 
3)ελαφριά κάλυψη που μπορείς όμως να την χτισεις βάζοντας παραπάνω ποσότητα 
4)προστασία με SPF 12
5)προσαρμόζεται στον τόνο της επιδερμιδας

Η δικη μου άποψη τωρα:Ειναι πραγματικά μια πολυ καλή Β.Β με ελαφριά κάλυψη (δεν ειναι για να κρύψει σημάδια και ατέλειες ).Δεν κανει τόσο ματ την επιδερμιδα αλλα ούτε ειναι λιπαρη.Δινει μια λάμψη στο πρόσωπο και το κανει ομοιομορφο .Με λίγο concealer πάνω σε ατέλειες ειναι super.

Εσάς ποια ειναι η αγαπημένη σας b.b ;
Φιλακια πολλα σε όλες :-)








6 σχόλια:

  1. ειχα δοκιμασει την cc της loreal και μου αρεσε σχετικα...γενικα οι BΒ δεν ταιριαζουν στην αποχρωση του δερματος μου...με κανουν σαν φαντασμα...εχει και αλλη αποχρωσξ αυτη??

    http://mybeautymap.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι εγω εχω την ανοιχτη.ειμαι το νεο μελος σου φιλακια πολλα :-)

      Διαγραφή
  2. χμμμ...εγώ δεν έχω και πολύ καλές εντυπώσεις από bb κρέμες που προσαρμόζονται στον τόνο του δέρματος. Αυτή όμως δεν την έχω δοκιμάσει, μπορεί να της δώσω μια ευκαιρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν ειναι καθολου πορτοκαλι τουλαχιστον σε μενα σε μενα αν αυτο σε βοηθαει.

      Διαγραφή
  3. επειδη εχω θεμα με σπυρακια κ κοκκινιλες δεν μου ταιριαζουν οι bb.δεν εχω βρει καποια που ν προσφερει την καλυψη που χρειαζομαι.οποτε ενυδατικη και μετα ενα καλο make up. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γενικα ειναι για δερματα χωρις προβληματα αυτο εχω καταλαβει.δεν προσφερουν καλυψη μονο ομοιομορφια.

      Διαγραφή