Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013

BIOTEN skin moisture cleansing gel

Αφού ετοίμαζα 4 ώρες τα πράγματα μας για διακοπές όταν φτάσαμε Χαλκιδική και πήγα να ξεβαφτω  κατάλαβα οτι ξέχασα το πιο βασικο απ'ολα το καθαριστικο gel για το πρόσωπο :-( .Τρεχω στο Μασουτη λοιπόν και αρπαζω το gel  απο την Bioten με κυδωνι που ειναι για κανονικές/μικτές επιδερμιδες.
Δεν το είχα δοκιμάσει ξανα και να πω την αλήθεια με τράβηξε η τιμή του μόνο 3€ και κατι.
Πραγματικά με το που το δοκίμασα ήθελα να γράψω αυτο το post γιατι ξετρελαθηκα.Η μυρωδιά του ειναι υπεροχή κανένα άλλο gel δεν μυρίζει τόσο τόσο θεϊκά ειδικά το πρωί μου φτιάχνει την διάθεση ,κανει το δέρμα απαλό σαν μωρού χωρίς να το ξηραινει.Λεει οτι ειναι 100% φυσικό και free απο paraben,paraffin,colorant και σαπούνι.Ηταν έκπληξη για μένα καλα που ξέχασα το δικό μου τελικά
:-D και δοκίμασα ένα τόσο καλο προϊόν .Μπραβο Bioten.

Εσείς το έχετε δοκιμάσει;Φιλακια πολλα σε όλες




Κατερίνα :-)

8 σχόλια:

  1. δεν το εχω δοκιμασει , αλλα μαλλον πρεπει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το έχω δοκιμάσει, είναι όντως καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό χρησιμοποιώ κι εγώ υτό το διάστημα και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη. Το αγαπώ πραγματικά. Καθαρίζει τόσο καλά την επιδερμίδα και την αφήνει τόσο απαλή,χωρίς να ξηραίνει καθόλου-πράγμα που με ενοχλούσε στο προηγούμενο καθαριστικό μου, γι'αυτό και το άλλαξα. Εξαιρετικό άρωμα και πολύ προσιτή τιμή σε σχέση με άλλα που δεν άξίζουν μια μπροστά σ'αυτό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά δεν το περίμενα να ειναι τόσο καλο.Απο την πρώτη φορά όμως που το δοκίμασα έπαθα πλάκα .

      Διαγραφή