Κυριακή 7 Ιουλίου 2013

Sephora Moisturizing Bronzing Body Lotion

Για σας κορίτσια μου ελπίζω να έχετε κανει πολλα μπανακια.Εγω ακόμα ούτε ένα :-( είμαι τόσο άσπρη και δεν με αφήνει ο άντρας μου να κανω solarium φέτος :-((((( λέει οτι θα παθω τίποτα και θα τρέχουμε :-/ .Γι αυτο και εγω την βγαζω μονο με προιοντα που σε μαυριζουν χωρις ηλιο.Αυτο που χρησημοποιω εγω ειναι απο τα sephora το αγόρασα περίπου πριν 2 μήνες .

Θέλει κανένα 5 λεπτό για να απορροφηθεί τελείως απο το δέρμα,αφηνει ένα πολυ διακριτικό shimmer και το άρωμα του να πω της αλήθεια ειναι τραγικό αλλά ευτυχώς φεύγει παρα πολυ γρήγορα.Εγω το βάζω βράδυ πριν κοιμηθώ.Σιγα σιγά δίνει ένα πολυ ελαφρύ μαύρισμα,αν το βάζεις συνέχεια εχει πολυ καλύτερα αποτελέσματα.Θελει προσοχή γιατι εγω βαριεμαι και είδα οτι κάτω κάτω στα πόδια μου έκανε λίγους λεκεδες γιατι το άπλωνα βιαστικα γι αυτο πολυ πολυ καλό άπλωμα παντού.Ειναι στα 200ml και δερματολογικα ελεγμενο χωρίς parabens.Κανει πολυ απαλό το δέρμα και η ενυδατωση  που προσφέρει κραταει όλη μερα.Θα το πάρω σίγουρα ξανα όταν μου τελειώσει γιατι βλέπω στις διακοπές να μη με αφήσει να κάτσω ούτε στον ήλιο ο δικός μου :-//////.η τιμή του αν  θυμάμαι καλα ειναι 12€.
Το βρήκα μόνο στα sephora στο κέντρο γιατι στο εμπορικό Μακεδονία μου πήγα ρώτησα αν το έχουν και οι πωλητριες μου έδειχναν άσχετα και μάλιστα μια μου είπε οτι αυτο που ζητάω δεν υπήρχε ποτε,ασε που με κοιτουσε σαν να ειμαι ουφο.Ελεος τουλάχιστον ας δούνε κανένα βίντεο στο YouTube μπας και μάθουν τα προϊόντα που πουλάει η εταιρία που εργάζονται.Ειμαι λίγο κακιά το ξερω αλλά νομίζω οτι λέω την αλήθεια.
Φιλακια πολλα :-)))))

8 σχόλια:

  1. ennoeitai oti kala sou leei gia to solarium!
    beauty blogger eisai..fantazomai tha xereis tis sunepeies!
    pantws exw akousei kala logia gia to sugkekrimeno!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις απόλυτο δίκιο δεν πρεπει να κάνουμε καθολου.Για 2 χρονια έκανα κάθε καλοκαίρι απο 10 επισκέψεις πίστευα οτι αν δεν είμαι μαυρισμενη δεν μπορω να βάλω καλοκαιρινά ρούχα ΈΛΕΟΣ.Εβγαλε μια φίλη μελανωμα ευτυχώς το αφαίρεσε και μόλις το άκουσε είπε τέρμα οι βλακείες τέρμα ο ήλιος .Το ξερω οτι κανει πολυ μεγάλο κακό και δεν θα το ξανακανω :-/.Για το γαλακτωμα αν εξαιρέσεις την μυρωδιά ειναι παρα πολυ καλό.

      Διαγραφή
  2. αυτο το πραγμα που μυριζουν ετσι αθλια δεν μπορω να το καταλαβω. της dove που εχω εγω ευτυχως μυριζει τη κλασσικη μυρωδια της dove.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασε αυτο μυρίζει πραγματικά πολυ άσχημα δεν μπορω να το περιγράψω.dove για το σώμα λες?το εχει στα hondos?

      Διαγραφή
  3. Εγώ το 'χω πάρει απόφασει πως δεν επρόκειτο να μαυρίσω ποτέ μου..!Μόνο στα χέρια & αυτό λόγω της έκθεσής τους χειμώνα-καλοκαίρι! ;P
    Ωραίο μου φαίνεται αυτό!Ίσως το δοκιμάσω! :)
    Πάντως ούτε λόγος για σολάριουμ & βλακείες!Ποτέ μην ξανακάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω φέτος λέω να μην κάτσω καθολου ούτε στον ήλιο .:-)))))

      Διαγραφή
  4. egw den s briskw katholou kakaia k malista th simfwnisw mazi sou apolita!!!otan douleueis kapou prepei n ksereis k t proionta k n eksipireteis tn pelati..!! :P oso gia to oti dn ekanes kanena mpanio na s xaropoihsw k n s pw oti dn eisai i moni..fetos prwti xronia k den exw kanei oute ena mpanio :( alla egw autixws maurizw eukola k tr p feugw apo bdomada diakopes g mia ebdomada euelpistw n girisw giftoula :P :P xixi..k telos n s malwsw g to solarium pou eimai kata...pio kata pethaineis k malwnw tin mama mou p paei k kanei!!katastrefei poli pio eukola o kolagono tou dermatos n mn arxisw tr k kanw mia lista m t arnitika tou!!opote sin ena sto palikari sou pou dn s afinei!! xixi :P an thes perna k apo to diko m post n m peis tin gnwmi sou..th xarw para poli n tn akousw k an to thes k esy n akolouthisei i mia tn alli!!! anipomonw n akousw nea sou!! k zitw signwmi g tn ekthesi p egrapsa..xaxa :P parasirthika!! :P

    xoxo stefania :)
    https://www.facebook.com/pages/Colorfulblast/426217220765719
    http://colorfulblast.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αλήθεια το χάρηκα το μήνυμα σου και μου άρεσε που ήταν μεγάλο:-).εχεις δίκιο καταστρέφει παρα πολυ το δέρμα το solarium βλακεία έκανα.φυσικα και θα σε ακολουθήσω καλα έκανες και μου τα εγραψες.φιλακια πολλα θα τα λέμε συχνά :-*

      Διαγραφή