Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013

Ντεμακιγιαζ 3in1 υπέροχο και πρακτικό

Εχω τοοοοσο καιρό να γράψω κατι επιτέλους βρήκα χρόνο :-).
Εφυγα διήμερο Χαλκιδική και πήρα μαζί μου ελάχιστα πράγματα γιατι το αγόρι μου φωνάζει όταν παίρνω πολλα.Εεεε κορίτσια ήμαστε να μην έχουμε επιλογές ?Ετσι πήρα για το ντεμακιγιαζ μου μόνο ένα προϊόν.Το είχα αγοράσει εδώ καιρο για αυτόν ακριβως το λόγο, να μην κουβαλαω τα πάντα μαζί μου .


Ετσι αντί να πάρω 3 μπουκάλια πήρα 1 γιατι ειναι γαλακτωμα ,λοσιόν και ντεμακιγιαζ ματιών.
Αφαιρεί τέλεια την μασκαρα και ειναι απο της λίγες φορές που οταν ξύπνησα δεν είχα υπολείμματα κάτω απο τα ματιά.Η υφή του ειναι πολυ λεπτορευστη 
δεν το νιώθεις βαρη όπως ειναι τα περισσότερα γαλακτωματα.Απιστευτα δροσερό και βγάζει όλο το μακιγιάζ πανευκολα.Το πρωί το δέρμα ειναι πολυ πολυ μαλακό .Κοστιζει περίπου 5€ εγω το είχα πάρει σε προσφορά στο μασουτη νομίζω μισή τιμή.Λέω να προσπαθώ κάθε εβδομαδα να σας δείχνω έτσι καλλυντικά και να γράφω την γνώμη μου.Φιλακια πολλα κορίτσια μου θα τα λέμε συχνότερα :-)))))





4 σχόλια:

  1. Υπέροχο προϊόν φαίνεται, νομίζω το έχω πάρει κ εγώ παλιότερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλειο μου άρεσε παρα πολυ.τα εχει προσφορά αυτή την εβδομαδα ο μασουτης νομίζω 35% :-)

      Διαγραφή