Κυριακή 9 Ιουνίου 2013

Βραδυνή περιποίηση

Γεια σας κορίτσια μου είπα να κανω ένα post σήμερα με την βραδυνή μου περιποίηση.Για μένα ειναι αρκετά κουραστικό αλλά απο τότε που άρχισα να προσέχω έτσι το πρόσωπο μου εχει γίνει υπέροχο και τα σπυρακια που έβγαζα μειώθηκαν αισθητά .
1:Johnson's  face care daily essentials ντεμακιγιαζ ματιών που θρέφει τις βλεφαριδες.
2:EVELINE cosmetics γαλακτωμα ντεμακιγιαζ με υαλουρονικο οξύ ;-P (και καλα) 3in1.
3:Diadermine bio expertice λοσιόν χωρίς parabens μυρίζει σαν τσάι.
4:Nivea aqua effect μικτη/λιπαρη επιδερμιδα gel για βαθυ καθαρισμο.
5:DARPHIN renewing balm μασκα προσωπου νυχτας  
6:Δισκοι ντεμακιγιαζ carrefour.


Πρωτα ξεβαφω τα ματια μου,μετα βαζω γαλακτωμα στο προσωπο και κανω κυκλικες κινησεις με τα δαχτυλα να λιωσω το μακιγιαζ .Σκουπιζω με 2 δισκους και βαζω λοσιον.Μετα πλενω το προσωπο μου με το gel και σκουπιζω απαλα με ταμποναριστες κινησεις παντα με χαρτι κουζινας ποτε με πετσετα εκτος και αν αλλαζεις καθε μερα.Μια φορα την εβδομαδα αντι για κρεμα βαζω μασκα νυχτας .Μυριζει σαν λεμονακι και το πρωι το δερμα μου ειναι σαν μωρου.Υπεροχη μασκα μου την εδωσε η αδερφη μου θα ψαξω για τιμη και θα σας πω.

Αυτα ηταν κοριτσια μου μπορει να κανω και σχετικο βιντεο δεν ξερω θα δω φιλακια πολλα σε ολες .


5 σχόλια:

  1. ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΜΑΣΚΑ ΝΥΧΤΑΣ , ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είδα που με ρωτήσες και έψαξα γιατι μου την έδωσε η αδερφή εχει 56€ και με έκπτωση 39€ απο online φαρμακείο ΕΛΕΟΣ ειναι πολυ ακριβή δεν παίζει να την πάρω θα την βάζω 1 φορά τον μήνα να μην τελειώσει χαχαχα.:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. den exw dokimasei kanena!!i kremoula Darphin pantws fainetai polu endiaferousa!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι πολυ καλή πραγματικά μόνο που είδα οτι κοστίζει 39€ και ελεοοοος εχει πολυ λίγο μέσα ευτυχώς μου την έδωσε η αδερφή μου :-D

      Διαγραφή