Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Αγαπημένα Avon

Γεια σας κορίτσια μου σήμερα λέω να σας δείξω τα αγαπημένα μου προϊόντα απο την εταιρεία Avon.Ενα διάστημα δεν είχα καθόλου χρόνο λόγο δουλειάς και αγόραζα μόνο Avon απο μια φίλη μου.Παμε να τα δούμε λοιπονννννννννννν.

       
1: τετραπλη πακέτα σκιών mocha latte.ειναι υπεροχή για φυσικό αποτέλεσμα.Την βάζω και πρώι και βράδυ ειναι υπεροχή και θα την παίρνω συνέχεια.

2:Απο τα αγαπημένα μου κραγιόν ειναι το carnation .το τέλειο ροζ με τελείωμα satin.Μια κοπέλα στα Mac που είχα παει μου είπε οτι αυτό που φοραω εινα ίδιο με το angel .Ετσι πήρα άλλη απόχρωση για να μην εχω παρόμοια κραγιόν .




3:Εχω πάρει 4 μανο απο Avon το ένα ειναι βάση για να γίνουν πιο δυνατά.Εχουν καλή διάρκεια 3-4 μέρες αρκεί να μην τα ταλαιπωρησεις όπως εγω που πλενω όλη την ώρα.

Το πρώτο το πήρα απο μια προσφορά της Avon μόνο με 1€ και ειναι υπέροχο χρώμα το λατρευω.Απο δεξιά ειναι το coral reef το δεύτερο ειναι το decadence το τρίτο ειναι το perfectly και το τελευταιο ειναι η βάση peeling and brittleness solver.

4:Αγαπημένη μασκαρα παρόλο που δεν μου αρέσουν τα πλαστικά βουρτσακια αλλά αυτή ειναι πολυ καλή πολυ μαύρη και δεν μου κάνει κομματάκια κάτω απο τα ματιά.

Εχω και αλλά προϊόντα απο Avon αλλά ακόμα τα δοκιμάζω σας έδειξα κάποια που τα εχω βάλει πολυ και θα τα ξανά αγόραζα.
Φιλακια πολλα κορίτσια μου :-)



             

6 σχόλια:

  1. Kai η κρεμα χεριών τους με άρωμα βερύκοκο είναι απλώς θεική...
    Σε προσκαλώ στο μπλογκ μου και αν θες μπορουμε να ακολουθήσουμε η μια την άλλη...
    http://allthingsyouare.blogspot.gr/2013/04/aybe-its-maybelline-for-each-month.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις δικό μυρίζει υπέροχα εχει και αφρό λουτρό νομίζω.κατι παίζει και δεν μπορώ να σε κάνω follow.μπηκα και μπερδεύτηκα λίγο

      Διαγραφή
  2. Avon και παλι AVON! Πολυ ομορφο το blog σου Κατερινακι! θα τα λεμε απο εδω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολυ πολυ.ελπιζω ν α τα ξαναπούμε σε συνάντηση .φιλακια πολλααααα :-))))))))

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφο είναι το κραγιόν!Κάτι μου λέει ότι σύντομα θα το έχω στην κατοχή μου! ;)
    Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα Κατερίνα μου! :)

    thewillbyds.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με βρηκες τελειααααααα.το είχα μαζί μου θα το έβλεπες και απο κοντά.ελπιζω να τα ξανάπουμε σε συνάντηση.φιλακθα πολλαααααα ;-)

      Διαγραφή