Τετάρτη 22 Μαΐου 2013

Το πρώτο μου GIVEAWAY (closed)

Για σας κοριτσαρες μου ήθελα τόσο πολυ να κανω αυτο το giveaway που δεν άντεχα να περιμένω παραπάνω followers.Τοτε λοιπόν ας πούμε οτι το κανω για της 450 προβολές σελίδας που εχω. Τελειααααα πάμε να σας δείξω τα δωράκια .
Ειναι με την σειρά μια αντιηλιακη κρέμα πρωσωπου με δείκτη προστασίας 50 ,μια κρέμα aloe Vera all purpose και ένα body butter .Το δεύτερο και το τρίτο τα εχω και εγω.Το πρώτο οποίο κορίτσι τα κερδίσει θα μας πει εντυπώσεις γιατι δεν το εχω δοκιμάσει ούτε εγω.Θα σας τα δείξω και αναλυτικά
 1:
Αντιηλιακη κρέμα προσώπου cera di cupra για ευαίσθητα δερματα  με δείκτη προστασίας 50.
2:
Κρέμα προσώπου και λαιμου με aloe vera.Εγω την βάζω στο πρόσωπο μου νύχτα και την μέρα την εχω μαζί μου σαν κρέμα χεριών και όταν φοραω πέδιλα την βάζω ακόμα και στα πόδια μου αν τα νιώσω σκληρά .
3:
Βούτυρο σώματος με βιταμίνη Ε και άρωμα ανοιξιάτικη άνθη .
Αυτά ειναι λοιπόν τα δωράκια που εχω για εσάς.Αν θέλετε να τα κερδίσετε θα ακολουθήσετε πολυ απλά βήματα.
1:Κάντε μου follow στο ιστολόγιο μου 
2:Αφήστε μου ένα σχόλιο σε αυτο το post μαζί με το mail και το user name σας για να μπορέσω να επικοινωνήσω με τον νικητή .
3:κάντε like στην σελίδα μου στο Facebook 
Αυτά ειναι τα βήματα που θα ακολουθήσουν όλα τα κορίτσια μου και ο νικητής θα ανακοινωθεί σε ένα μήνα απο σήμερα .
Στην επιλογή θα με βοηθήσει το αγόρι μου που δεν εχει ιδέα χαχαχαχα άντρες :-D
Ευχαριστω πολυ πολυ φιλακια :-)



8 σχόλια:

  1. Σ' ευχαριστούμε πολύ Κατερινάκι!Να 'σαι καλά για το όμορφο giveaway σου! :)

    GFC & Bloglovin': Despoina S
    Facebook: Despoina Ds
    e-mail: bizzz_depi@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ ωραιααα!μακαρι να κερδισω! φιλακια κατερινα μου!
    gfc zaxari kai omorfia
    email zaxaroula_@windowslive.com
    fb zaxaroula bitsili

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ ωραίο το μπλογκ σου και τα δωράκια!έχω και εγώ διαγωνισμό θα χαρώ να λάβεις μέρος!
    πως μπορώ να σε βρω στο facebook?
    gfc Χαρά Σωτηροπούλου
    mail xarouliniskoularikia@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ θα μπω να δώ και το δικό σου :-) εχω βάλει την σελίδα μου στο Facebook ειναι λίγο πιο κάτω απο το τετραγωνακι που μου έκανες follow αν δεν φαίνεται ψάξε με σαν Honey's beauty tips.φιλακια πολλα και ευχαριστωωωωωω

      Διαγραφή
  4. GFC: Ελίζα Στεργίου
    Facebook: Ελίζα Στεργίου
    E-mail: eliza.amylee4@hotmail.com

    Αν θέλεις βρες με στο YouTube, φτιάχνω κι εγώ beauty videos: elielizaeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ έξυπνη η επιλογή των δώρων! ευχαριστούμε :)

    GFC : Eliza Kara
    Fb : Ελίζα Καρακίτσου
    Email : elizaki94@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλειο το βούτυρο σώματος.το έπαιρνα αλλά δεν μπορώ να το βρω τώρα.θα μου πεις σε παρακαλώ που το βρήκες;ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή